Zbliżenie. Czarne przyciski służą do sterowania rozjazdami, zielone do nastawiania przebiegów pociągowych, białe - manewrowych. Przyciski widoczne w dolnej części zdjęcia służą do doraźnego zwalniania przebiegów manewrowych.
Fragment północnej głowicy.
Komputerowa centralka telefoniczna.
Pomieszczenie megafonisty. Na pierwszym monitorze pokazywana jest zajętość torów i sygnały na semaforach wyjazdowych, na drugim rozkład jazdy, z tyłu sprzęt audio.
EN57-2029 przy peronie stacji Kraków Bieżanów.
Stacja rozrządowa Kraków Prokocim Towarowy. Na zdjęciu widoczna grupa PrB.
Głowica rozjazdowa zakładu taboru. W tle po lewej widoczna wieża do nawęglania, po prawej wieża wodna.
Zakład taboru. Widoczne bramy wjazdowe do zachodniej hali.
EU07-238.
EU06-04 i pare innych maszyn.
Teren zakładu taboru w Krakowie.
Hala zachodnia z bliska.
EU07-531 na podnośniku.
Po lewej EU06-07 w trakcie malowania.
Platforma do transportu zestawów kołowych.
Ciągnik akumulatorowy ASF.
ET22-349 i niezidentyfikowana ET21.
EU07-543.
Przesuwnica między halami - widoczna hala wschodnia.
Pokład przesuwnicy.
Świeżo pomalowana EU06-01 w hali wschodniej.
EU07-067.
Części lokomotyw.
Podnośnik.
Waga.
Stanowisko obtaczania zestawów kołowych.
Węglarka serii Eamos.
Wióry z zestawów.
ET22-721.
EU07-320 oraz ET22-012.
EU05-22.
EP02-08.
EU06-02. Z tyłu na platformach leżą EU06-08 i EU06-15.
ET22-1142, ET41-099, ET22-209.
EU07-006, z tyłu EU06-04.
ET22-527.
EU06-11, EU07-171 i EU07-532.
SM42-1029 manewruje po grupie PrD.
ET22-966. Po lewej widoczny posterunek PrB12.
Kładka nad torami.
Kraków Główny. EU07-477.
EN57-913, pociąg do Krynicy.
EN81-001, pociąg z lotniska Kraków Balice. Niezelektryfikowaną linię z Balic powinien obsługiwać szynobus spalinowy, jednak z powodu usterki kursuje elektryczny, a w Krakowie Mydlnikach podróżni przesiadają się na autobus.
SA109-009 oraz 14WE-07 oczekujący na odjazd do Wadowic jako „Pociąg Papieski”.