Stacja Międzychód, wjazd od strony wschodniej. Dawniej ważny węzeł, obecnie docierają tu jedynie sporadycznie pociągi zdawcze. 14 lipca 2004
Widok w drugą stronę - patrząc od lewej, tory w kierunku Szamotuł, Rokietnicy i Zbąszynia oraz bramka z semaforami wjazdowymi.
Semafory wyjazdowe w stronę Skwierzyny.
Skład wagonów serii Gbs.
Tyle pozostało po wiatach przejścia podziemnego.
Semafor wyjazdowy.
Budynek stacyjny i magazyn. W budynku mieści się nastawnia dysponująca „Mi”.
Nastawnia wykonawcza „Mi1” od strony Sierakowa Wielkopolskiego.
Nastawnia wykonawcza „Mi2” od strony Wierzbna.
Bydynek dawnej lokomotywowni.
Kanał.
Rozjazd podwójny.
Wykolejnica.
ST43-269 wraca z pociągiem zdawczym z Łowynia, gdzie obsługuje bocznicę fabryki mebli tapicerowanych Christianopol.
W tym czasie był to ostatni regularny pociąg w Międzychodzie. Fabryka ogłosiła upadłość w 2013 r.
Międzychód Letnisko jest przystankiem osobowym z ładownią, przy której zaczynało się kilka bocznic obsługujących okoliczne zakłady. Za łukiem w kierunku Sierakowa Wielkopolskiego znajdują się ponadto dwie bocznice szlakowe.
Uproszczony plan ładowni i bocznic
Międzychód Letnisko, widok od strony Sierakowa Wielkopolskiego.
Widok z placu ładunkowego w stronę Sierakowa Wielkopolskiego.
Po prawej stronie tor prowadzący pod magazyn, po lewej bocznica młynu.